M Power Yoga - Joga Novi Beograd


Najnoviji blogovi


Vesti


Control your body to free your soul

Prednosti joge:

  • Iskoristite prednosti povezivanja vašeg duha, uma i tela kroz fizičku i meditativnu praksu joge
  • Naučite tehnike disanja i načine za oslobađanje od stresa
  • Osnažite funkcionalnu mobilnost i fleksibilnost
  • Izgradite snagu i stabilnost duha, uma i tela
  • Povećajte fokus i mentalnu jasnoću kroz meditaciju

Da li je joga za mene?

Da - Joga je za sve! Ne dozvolite da vas nedostatak fleksibilnosti ili snage odvrate od joge! Svako počinje od negde, i u svakoj grupi/nivou M Power Yoga centra ohrabrujemo vas da radite sve što je potrebno da biste se osećali prijatno. Dajte nam do znanja da ste novi u jogi, i mi ćemo biti srećni da vam pokažemo nekoliko osnovnih asana (poza) i kako da modifikujete bilo koju pozu kako bi ona funkcionisala za vaše telo.

Novi ste u jogi?

Novi ste u jogi ili samo novi u našem joga centru? Možda niste već neko vreme prisustvovali na časovima joge, ili niste sigurni da li je naš joga centar dobar za vas? Doživite M Power jogu iz prve ruke i uverite se u izuzetne fizičke i mentalne koristi koje pružaju naši časovi. M Power Yoga centar je osmišljen da bude mesto koje pozdravlja svakoga ko želi da praktikuje jogu, bez obzira na starosnu dob ili nivo kondicije, kultivišući raznoliku grupu pojedinaca.

Hoću da dođem u M Power Yoga centar, koji je prvi korak?

Divno, jedva čekamo da Vas upoznamo! Kontaktirajte nas i vidimo se uskoro.

Mogu li da napravim pauzu na času?

Da, u bilo kom trenutku slobodno napravite pauzu, izostavite bilo koju pozu, sedite ili lezite ako je potrebno. Ovo je vaša praksa i vaše vreme, radite ono što je neophodno kako biste poštovali svoje telo. Takođe, hidriranje je od velike važnosti te vas ohrabrujemo da popijete vodu u bilo kom trenutku tokom časa.

Kako izgleda tipičan M Power joga čas?

Svaki čas je struktuiran tako da uključuje više komponenti, uključujući: vreme za meditaciju i pranajamu (rad na dah), fizičko zagrevanje, stojeće poze, balansirajuće poze, izgradnju snage, uvrtanje, savijanje leđa i inverzije. Završavamo svaku sesiju sa Nidra jogom, integralni deo joga prakse - konačan položaj odmora gde se svi fizički benefiti naše joga prakse mogu asimilirati u telo. Takođe, molimo vas i da poštujete mir i tišinu onih oko vas - a i da sami ostanite tihi i mirni. Ako vam je potrebno da ranije napustite čas, učinite to pre nidra joge, hvala Vam na razumevanju.

Šta je potrebno da obučem / ponesem?

Predlažemo da nosite odeću sličnu onoj koju biste nosili u teretani. Ponosite i flašicu vode, ručni peškir i joga prostirku. Nemate svoju joga prostirku? Nema problema, koristite jednu od naših. Molimo vas i da se, koliko je moguće, suzdržite od nošenja parfema ili snažnih mirisa, hvala.

 

Dobro nam došli :)

Tipovi časova:

  • M Power Yoga
  • Vinyasa Flow Yoga
  • Hatha Yoga Flow
  • Integral Vinyasa Yoga
Martina_NYC

Joga u savremenom svetu

Joga nam je poznata kao drevni holistički pristup lečenja koji datira pre više od 5000 godina. Najstariji je definisani sistem za praksu svesnog usavršavanja tela, ličnog psihičkog razvoja i oplemenjivanja duha.

Praksa joge podrazumeva istezanje tela kroz formiranje različitih poza koje su od vrhunskog značaja  za pravilno držanje, disanje, kao i za  duboko protezanje svih grupa mišića.

joga_prostirke